May 27, 2014

单身情歌

电台播着
林志炫的<单身情歌>

让我陷入深深的思念中

其实单身并不苦
苦的是 单身的我喜欢单身的你
而你却不喜欢我

思念着不该思念的人
浪费时间也浪费空间
我还是会想你

世界上有71亿的人口
两人相爱的机率只有0.0001%
所有你不爱我 我不怪你
怪只怪我控制不了自己的心
让她对你动了情

所有我选择远远喜欢你
再慢慢远离你

现在我需要做的就是表现的无所谓
我一定可以办得到


3 comments:

June said...

Dont force yourself to do something you cant. Very san fu de. Just be yourself. Eventually, i think he will feel it and accept you.

June said...
This comment has been removed by the author.
Woan Chee said...

Ya. Jz let it be. Don wan to think so much. =)
I'm not sayur lo. Is not he suka jiu accept. ==
Fyi, I'm searching nz target. X)